czwartek, 16 września 2010

Rockcross 30-lecia

Nie podoba mi się nowy salon24, tzn. niektóre rzeczy się podobają, ale większość nie. Nie wiem czy będzie mi się chciało tu pisać i cokolwiek czytać. Po prostu, trudno cokolwiek znaleźć. Swojego bloga zaś znajdę. Dlatego sporządziłem taki nonkonformistyczny subiektywny i buntowniczy "rockcross" 30-lecia, abym mógł tu posłuchać piosenek z lat różnych, ale jakby o jednym - o Polsce.

PS

dlatego próbuję to samo tutaj


Republika, Kombinat





Grzegorz Ciechowski, Kłam, kłam





Brygada Kryzys, Wojna





Obywatel G.C., Piosenka kata





Republika, Biała flaga





Maanam, Zdrada





Wańka Wstańka, Takiego wała, jak Polska cała





Sztywny Pal Azji, Wieża radości Wieża samotności





Dezerter, Spytaj milicjanta





Maanam, To tylko tango





Dezerter, Poroniona generacja





Republika, Moja krew





Hołdys, Voo Voo,6 lat w Białołęce (niestety, tylko dźwięk + fotka)





Tilt, Jeszcze będzie przepięknie





Armia, Aquirre





Kult, Hej, czy nie wiecie





Maanam, Jesteśmy ze stali





Armia, Niezywciężony





Maanam, Kreon





Izrael, Płonie Babilon





Armia, Niewidzialna armia





Proletaryat, Hej naprzód marsz





Proletaryat, Proletaryat





Kazik, Parada wspomnień





Kazik, Wolność





Big Cyc, Nie wierzę elektrykom





TLove, Autobusy i Tramwaje





Kazik, Wałęsa oddaj100 milionów





Róże Europy, Radio młodych bandytów





Big Cyc, Piosenka o "S"





Tilt, Co się stało





IRA, Mój dom





Kazik, Miej świadomość, Odpad atomowy





Dezerter, Tchórze





Kazik, Nie ma litości





KSU, Kto cię obroni Polsko...




Kazik o parlamencie i konsumencie







Republika, Nie pytaj o Polskę



______________________

Słuchając tych piosenk znów jestem młody:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz